honesty is the best policy


without honesty there is no brave
ရိုးသားမႈမရွိရင္ ရဲရင္႕မႈမရွိဘူး

Whithout honesty there is no freedom
ရိုးသားမႈမရွိရင္ လြတ္လပ္မႈမရွိေတာ႕ဘူး

Without honesty there is no real
ရိုးသားမႈမရွိရင္ အစစ္အမွန္မရွိနိင္ဘူး

Without honesty nothing is....
ရိုးသားမႈမရွိရင္ ဘာမွမရွိေတာ႕ဘူး..

ဧည္႕သည္ေတာ္မွတ္တမ္း

Thursday, September 29, 2011

ကၽြန္ေတာ္ျပံဳးေနသည္





ကၽြန္ေတာ္ ဂ်ဳိကာပါ ။ကၽြန္ေတာ္႕အလုပ္က လူေတြကိုေပ်ာ္ေအာင္လုပ္ရတဲ႕အလုပ္ ၊နာမည္ႀကီး ဆပ္ကပ္အဖြဲ႕တစ္ခုရဲ႕ clown တစ္ေယာက္ေပါ႕ ။
ကၽြန္တာ္႕မွာခင္တြယ္စရာမိသားစုေလးတစ္ခုနဲ႕ ရပ္ေ၀းမွုာေရာက္ေနတဲ႕ သံေယာဇဥ္တြယ္စရာခ်စ္သူေလးတစ္ေယာက္ရွိတယ္….


XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

ငယ္ငယ္ေလးထဲက ဘ၀မွာေပ်ာ္စရာရယ္လို႕သိပ္မရွိခဲ႕တဲ႕ကၽြန္ေတာ္တစ္ျခားလူေတြကိုေတာ႕ေပ်ာ္ေအာင္
လုပ္ေပးခ်င္ခဲ႕တာ……
ကၽြန္ေတာ္႕ေၾကာင္႕လူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ ေပ်ာ္သြားတယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ရင္ထဲမွာသိပ္ေက်နပ္တာ၊
ဒါ ကကၽြန္ေတာ္႕စရိုက္ေလ…….
ကၽြန္ေတာ္ဒီ clown ဆိုတဲ႕ေနရာကုိလြယ္လြယ္နဲ႕ရခဲ႕တာေတာ႕မဟုတ္ဘူး၊clown ဆိုတာဆပ္ကပ္
တစ္ဖြဲ႕လံုးရဲ႕ အခရာေလ.. မရွိမျဖစ္ေပါ႔ ။
ကၽြန္ေတာ္႕ကိုေျမေတာင္ေျမွာက္ေပးခဲ႕တဲ႕လူက ဒီအဖြဲ႕မွာအသက္အၾကီးဆံုး ျဖစ္တဲ႕ ဦးၾကာဖူးေလ။
အရင္က သူလည္းclown တစ္ေယာက္ပဲေလ .. ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ေတြတဲ႕အခ်ိန္မွာူဘာမွမလုပ္နိင္ေတာ႕လို႕ အားလံုးရဲ႕ ပစ္ပယ္ထားျခင္းခံထားရတဲ႕အခိ်န္ ၊ညေစာင္႕အလုုပ္နဲ႕ အဖြဲ႕မွာကပ္ေနရတဲ႕သူေလ…
ဆင္းရဲစုတ္ျပတ္လြန္းလို႕ ဘယ္သူကမွ အဖတ္မလုပ္တဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ဂရုဏာသက္ၿပီး အျမဲအားေပးခဲ႕တယ္ ။

XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

သူနဲ႕ကၽြန္ေတာ္စကားေတြအမ်ားၾကီးေျပာျဖစ္ခဲ႕တယ္ ။ကေလးတစ္ေယာက္သာျဖစ္တဲ႕
ကၽြန္ေတာ႕္ရဲ႕ေမးခြန္းတိုင္းကို တေလးတစားနဲ႕ေျဖေပး၊ ေဆြးေႏြးေပးရင္း နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္႕ဘ၀ရဲ႕သိမ္္ငယ္မႈေတြကို ေျပေပ်ာက္ေစခဲ႕တယ္ ။ကိုယ္႕ကိုယ္ကုိ ယံုၾကည္မႈတိုးတက္ေစခဲ႕
တယ္ ။ အလိုမက်မႈေတြ၊ပတ္၀န္းက်င္ရဲ႕ ရိုက္ခက္မႈေတြေၾကာင္႕ ခက္ထန္ၾကမ္းတမ္း တင္းမာေနတဲ႕
ကၽြန္ေတာ္႕မ်က္နွာကို ျပံဳးတတ္ေအာင္သင္ေပးခဲ႕တယ္ ……..

XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

တစ္ေန႕ ကၽြန္ေတာ႕ဆႏၵကိုေၿပာမိတယ္ ….
လူေတြကိုေပ်ာ္ေအာင္လုပ္ေပးခ်င္တယ္ဗ်ာ ……
သူ က ရယ္တာေပါ႔………
ၿပီးေတာ႕ေျပာတယ္ …”မင္းမ်က္နွာကိုအရင္ၿပင္” ရမယ္ တဲ႕…
သူမ်ားကိုေပ်ာ္ေစခ်င္ရင္္ မင္းကိုယ္တိုင္ေပ်ာ္ေအာင္အရင္လုပ္ပါ ကေလးရယ္..
သူ႕စကားေလးေလ….
ျပံဳး ….. ျပံဳး ….. ျပံဳး လိုက္စမ္းပါကေလးရယ္……..

XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

ျပံဳးတတ္အာင္စၿပီးေလ႔က်င္႔ရပါေတာ႕တယ္ …..

ဒီေတာ႕မွ တကယ္တမ္းမလြယ္ကူမွန္းသိလာပါေတာ႔တယ္
တုန္႔ျပန္မႈတိုင္းမွာ တန္ျပန္သက္ေရာက္မႈရွိတယ္ဆိုတာ သဘာ၀တရားပါ ..
ဒါေပမယ္႕ ဒီ theory ကလူေတြအေပၚ အျပည္႔အ၀သက္ေရာက္မႈမရိွဘူွး
သဘာ၀တရားကိုဆန္႕က်င္တတ္ ၊ ခံစားခ်က္ေတြကိုဟန္ေဆာင္ဖံုးကြယ္တတ္တဲ႕
သက္ရွိဟာ…..တစ္မ်ိဳးတည္းရွိတယ္ …အဲတာ လူပဲ…..
သူကေတာ႕ သူခံစားခ်က္နဲ႕သူေျပာတာပဲ
ကၽြန္ေတာ္သိပ္ၿပီးနားမလည္ခဲ႕ဘူး ……
မင္းမ်က္နွာေလးအျမဲတမ္းျပံဳးေနခ်င္ရင္ ေမွ်ာ္လင္႕ခ်က္ကင္းရမယ္..
မင္းျပံဳးုျပတိ္ုင္း သူတို႕ကျပန္ျပီးျပံဳးျပမယ္လို႕မေမွ်ာ္လင္႕ပါနဲ႕ …..
ကၽြန္ေတာ္အျမဲဲၿပံဳးနိင္ေအာင္ႀကိဳးစားရင္း ဒီအရြယ္ေရာက္ခဲ႕ၿပီ ။
သူလည္းမရွိေတာ႕ဘူး …..

XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

ေလာကၾကီးကို ကိုယ္ထူကိုယ္ထ ေလွ်ာက္လွမ္းေနရင္း သူေၿပာခဲ႕တဲ႕စကားေတြကို သတိရမိတယ္….
ကၽြန္ေတာ္ ေမးဘူးတဲ႕ေမးခြန္းေလးတစ္ခုေပါ႕ …
ဦးေလး …. စိတ္မွန္တဲ႕လူ နဲ႕ စိတ္မမွန္တဲ႕လူ ဆိုတာ ဘယ္လိုလူေတြကိုေျပာတာလည္း ဟင္ ..
လူတစ္ေယာက္ကသူ႕အေပၚေကာင္းရင္ သူကျပန္ေကာင္းတယ္ ..
အဲဒီလူကပဲ သူ႕အေပၚမေကာင္းေတာ႕ဘူးဆို သူကလည္းျပန္မေကာင္းေတာ႕ဘူး .
သူ႕စိတ္က ပံုမွန္ တစ္သတ္မတ္တည္းရွိမေနဘူး ပတ္၀န္းက်င္အေျခအေနေတြေပၚမူတည္ျပီးေျပာင္းလဲတတ္တယ္ …
အဲတာ စိတ္မမွန္တဲ႕လူရဲ႕သဘာ၀ပဲ …..
အဲ စိတ္မွန္တဲ႕လူဆိုတာက အဲတာေတြနဲ႕ဆန္႕က်င္ဘက္ပဲေလ….
မင္းကငယ္ေသးေတာ႕အကုန္လံုးနားလည္ဦးမွာမဟုတ္ေသးဘူး ။
ဒီေတာ႕
မင္းလူတိုင္းကိုျပံဳးျပနိင္ေအာင္ၾကိဳးစားပါ။
ဒါဆိုမင္းတစ္ေန႕ ေကာင္းေကာင္းသေဘာေပါက္လာလိမ္႕မယ္…….

ျပံဳး ….. ျပံဳး ….. ျပံဳး လိုက္စမ္းပါကေလးရယ္……..

XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

ေမာင္…

ေမ ေစ႕စပ္လိုက္ျပီ…
ျပီးခဲ႕သမွ် အရာရာအားလံုးကို ေမ႕လိုက္ပါေတာ႕
..ခြင္႕လႊတ္ပါ…
. ေမ ..
မည္ေရြ႕မည္မွ်ခံစားရသည္ကို မေၿပာၿပတတ္ေတာ႕ပါ။

XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

ယေန႕ညပြဲရွိသည္….
ကၽြန္ေတာ္ေၾကာင္႕ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကရမည္႕လူမ်ား…ကၽြန္ေတာ္ကိုေစာင္႔ေနသည္႕လူမ်ားရွိေနေသးသည္..
မၾကာမီကၽြန္ေတာ႕အလွည္႕ေရာက္ေတာ႕မည္ ..

ဂ်ိဳကာ……မင္းေမေမေဆးရုံတင္ရတယ္…..

ဖုန္း၀င္လာသည္……
ကံဆိုးမႈသည္ အေဖၚအေပါင္းနွင္႕လာတတ္သည္ဟုလက္ခံလိုက္သည္။
ဘာလုပ္ရမလဲ
ကၽြန္ေတာ္ ငိုခ်င္ိသည္….
သို႕ေသာ္ ..မငိုတတ္ပါ…ျပံဳးသာျပံဳးတတ္ပါသည္ ။
ထို႕ေၾကာင္႕ကၽြန္ေတာ္ ၿပံဳးေနပါသည္။ အဘယ္ေၾကာင္႕ မ်က္၀န္းမ်ားစိုစြတ္ေနေၾကာင္းကို
ကၽြန္ေတာ္မသိိပါ …..။ ။ ။

XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD


ယေန႕ထိကၽြန္ေတာ္ျပံဳးေနဆဲျဖစ္သည္..….

တစ္ခ်ိဳ႕ ျပန္လည္ျပံဳးျပၾက၏ ။
တစ္ခိ်ဳ႕ မျမင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္သြားၾက၏ ။
တစ္ခိ်ဳ႕မ်က္ႏွာမဲ႕သြားၾက၏ ။

XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

မည္သို႕ဆိုေစ ………
ထိုသူမ်ားအားလံုး ကို ေနာက္တစ္ၾကိမ္ ထပ္ေတြ႔လွ်င္ ျပံဳးျပဖို႕ ၀န္ေလးမည္မဟုတ္ပါ ။ကၽြန္ေတာ္စိတ္မွန္သူျဖစ္ခ်င္ပါ သည္ ။ ထိုေၾကာင္႕ ကၽြန္ေတာ္
ျပံဳး …. ျပံဳး ….. ျပံဳး …..ေနပါ သည္ ။ ။ ။


သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုး အၿမဲ ျပံဳးေန နိင္ၾကပါေစ …….. nainai 14
januaryboy14@gmail.com

No comments:

Post a Comment